Nabór na stanowisko animator sportu na obiekcie ORLIK w Rogozinie
25 lutego, 2024
Gmina Radzanowo ogłasza nabór na stanowisko animatora sportu na obiekcie sportowym Orlik w Rogozinie.
Warunki pracy:
Forma zatrudnienia: umowa – zlecenie zawarta na 7 miesięcy: od 1 kwietnia do 31 października 2024 roku.
Praca dotyczy obiektu zlokalizowanego na terenie Gminy Radzanowo – kompleks Orlik w Rogozinie.
Ilość godzin do przepracowania w ciągu miesiąca – ok. 70 godzin.
Praca w godzinach popołudniowych. W soboty i niedziele praca zamiennie z drugim animatorem.
Stawka za godzinę: 28,00 zł. brutto
Wymagane kwalifikacje:
- Obywatelstwo polskie.
- Ukończone 18 rok życia.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie.
- Stan zdrowia pozwalający na wykonywanie czynności Animatora Sportu.
- Posiadane kwalifikacje i uprawnienia do organizowania i prowadzenia zajęć sportowo-rekreacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (art. 41 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 roku o sporcie (Dz. U. z 2010 r., Nr 127 poz.857, ze zmianami) potwierdzone dokumentami tj. m.in. instruktor, trenerzy, nauczyciele wychowania fizycznego, instruktor sportu (ewentualnie instruktor rekreacji ruchowej).
Wymagane dokumenty:
- Podpisany życiorys opatrzony klauzulą upoważniającą do przetwarzania danych osobowych: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb przeprowadzenia naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz 2135 z późn. zm.);
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i uprawnienia do organizowania i prowadzenia zajęć sportowo-rekreacyjnych, tj. instruktora sportu, trenera, nauczyciela wychowania fizycznego.
- Pisemne oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
- Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie czynności animatora sportu.
- Mile widziane doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Szkoły Podstawowej im. Czesława Hińca, ul. Mazowiecka 25 w godzinach urzędowania, tj. od 7:15 do 15:15 w terminie do 22.03.2024 r.
Koperty powinny zawierać adnotację: „Nabór – Animator Orlik”.
Aplikacje, które wpłyną do po ww. terminie – nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Radzanowie.